jeugd algemeen

jeugdschaak banner

Schaakvereniging Krimpen aan den IJssel biedt ook schaakmogelijkheden voor jongeren.
Maandagavond van 18.30 uur tot 19.45 uur is de jeugd welkom (voorafgaand aan het schaken van de senioren).

Kinderen worden begeleid aan de hand van stappenwerkboeken. Natuurlijk kunnen ze ook tegen elkaar spelen. Soms helpen leden bij de jeugdtraining. Ook ouders zijn van harte welkom om te helpen met begeleiding.

Wanneer kinderen voor het eerst bij ons op de club komen, mogen ze een aantal keren vrijblijvend meedoen en daarna kunnen ze beslissen of ze wel of niet lid willen worden. Voor kinderen die de schaakregels nog niet kennen wordt er op de 1e maandagavond van de maand een introductie les gegeven.

De contributie van het lidmaatschap voor een heel seizoen bedraagt voor de jeugd € 57,50. Hiervoor krijgt het jeugdlid tevens een stappenwerkboek en aan het einde van het seizoen wordt er een (stappen) examen afgenomen, waarbij een diploma kan worden behaald.

De jeugdafdeling wordt geleid door enkele jeugdleiders. Wanneer u nog meer informatie wilt hebben kunt u ons altijd mailen of bellen. Het seizoen eindigt eind mei. Begin september beginnen we weer.

Voor meer info kunt u contact opnemen met:

Harold van Dijk (jeugdleider)
tel. (06) 11 080 247
email: harold.van.dijk@hotmail.nl