Bericht van de voorzitter

Beste leden van SV Krimpen aan den IJssel,

Zoals bekend waren we genoodzaakt alle activiteiten van onze vereniging stop te zetten. Het bestuur heeft digitaal vergaderd over de gevolgen en de te nemen acties.

Besloten is om de tussenstand van de interne competitie als eindstand te beschouwen, echter zonder dat er prijzen aan verbonden zijn. De interne competitie wordt dus niet uitgespeeld dit seizoen. Promotie en degradatie zijn wel van toepassing. Dit betekent dat Elezovic vanuit de A-groep degradeert en Alan Bakija vanuit de B-groep promoveert. Jan Buis ziet af zijn recht op promotie, waardoor er geen 2e degradant is uit de A-groep.

Helaas moesten wij het Krimpen Open ook stopzetten met nog 2 speelrondes voor de boeg. Besloten is om ook hier de tussenstand als eindstand te nemen, echter wel met uitreiking van de prijzen. Het was te onduidelijk, wanneer we in staat zouden zijn deze 2 laatste rondes alsnog te spelen. Hierdoor zijn GM Alexandre Dgebuadze en FM Harold van Dijk op de gedeelde eerste plaats geëindigd met 6 uit 7. Doordat Alexandre de onderlinge partij tegen Harold heeft gewonnen is hij hiermee toernooiwinnaar. Het prijzengeld wordt gedeeld. Op de gedeelde 3e plaats zijn FM Julian van Overdam, Thijs Roorda en Kiri Arnold met 5,5 uit 7 geëindigd. Ook hier wordt het prijzengeld gedeeld. De ratingprijzen worden dit jaar niet uitgekeerd, vanwege het niet voltooide toernooi.

Onze secretaris Dick van Buuren heeft met hulp van Hans van Calmthout een digitale competitie opgezet zodat u online nog actief kunt zijn. Alle info daarover is te vinden op onze website.

Hoe de externe RSB en KNSB-competitie er komend seizoen uitgaan zien, is op dit moment niet duidelijk. Wel zullen wij ons moeten voorbereiden op een start in september. Daarom vragen wij u om de enquête die binnenkort in uw mailbox valt, in te vullen en daarmee aan te geven wat uw wensen zijn voor het komende seizoen. Daarna volgt een inventarisatie en zullen de teamsamenstellingen bekend worden gemaakt.

Het bestuur hoopt op maandag 31 augustus de Algemene Leden Vergadering te kunnen houden in onze nieuwe locatie Bowling & Partycentrum Krimpenhof, Waardzicht 1. Dit alles is natuurlijk onder voorbehoud; wij zullen u informeren via de website en de uitnodiging hiervoor volgt via de mail.

We sluiten zo een gedenkwaardig seizoen af en hopen het komende seizoen weer te kunnen starten. Hopelijk snel tot ziens en blijf gezond!

Namens het Bestuur van SV Krimpen aan den IJssel,

Peter Glissenaar