Buiten schaakspel

Sinds kort ben ik in het bezit van een Buiten schaakspel. Het bord heeft de afmetingen van 1000 mm x 1000 mm en het materiaal is een linnendoek. De schaakstukken zijn plastic. De hoogte van de koning is 210 mm, de pionnen zijn 110 mm hoog.
Het spel is gekocht door ouders die hun zoontje hiermee wilde plezieren, maar zoonlief had daar weinig zin in. Zodoende is het spel vrijwel nooit gebruikt. De stukken zijn ontsmet, het linnenschaakbord is schoon en glad gestreken. Alles verpakt in een beschadigde kartonnen doos.

De schaakvereniging wil dit spel behouden en zullen dit later de bij activiteiten inzetten.

De eerder aangegeven mogelijkheid om dit spel te verloten onder de leden, komt te vervallen.

Dick van Buuren info@divabu.nl