Clubcompetitie vangt weer aan

MAANDAG 21 FEBRUARI 2022 WEER GEWOON CLUBAVOND

Gelukkig mogen wij vanaf maandag aanstaande zonder nadere corona maatregelen weer normaal schaken. Alleen de QR-code moet bij binnenkomst worden getoond.

DE GESLOTEN GROEPEN GAAN WEER VAN START EN DE KEIZERCOMPETITIE WORDT VOORTGEZET.

Aangezien er lange tijd geen partijen mogelijk waren moeten wij dit seizoen de open groepen een enkelvoudige ronden laten spelen. Het ontbreekt aan voldoende clubavonden om een dubbelrondige competitie te laten spelen.

De indeling van de gesloten groepen wordt weer toegezonden. Eventueel afmelden maandag vóór 18.00 uur via jvnieuwenhuizen@casema.nl. Wie geen partij speelt voor een gesloten groep kan weer spelen voor de Keizercompetitie.

De RSB- competitie voor de achttallen en de viertallen en de bekercompetitie gaat ook weer worden voortgezet. Het eerder gepubliceerde schema zal, voor zover nog van toepassing, gehandhaafd blijven. De wedstrijden die nog niet gespeeld zijn zullen op volgorde van oud naar nieuw opnieuw ingepland worden. Zodra de wedstrijden zijn ingepland, zal een mailing door de competitieleider worden verstuurd.

De wedstrijden die in de week van 21 tot en met 25 februari gepland stonden, zullen gezien de korte voorbereidingstijd ook verplaatst worden naar later in het seizoen.

Laten wij hopen dat wij dit schaakseizoen verder zonder problemen  kunnen afmaken.

Namens het Bestuur,

Hans van Nieuwenhuizen, wedstrijdleider