Nieuwe speelzaal voor het komende seizoen

Eind vorig jaar werd het bestuur geconfronteerd met de mededeling dat de grote zaal van restaurant De Pannenkoe per januari 2020 niet meer gebruikt kon worden door onze schaakvereniging. Gelukkig waren we in staat, met hulp van Ewout Mampaey de eigenaar van De Pannenkoe, deze beslissing op te schorten tot 1 juli 2020, zodat we ons schaakseizoen konden afmaken op de huidige locatie. We waren genoodzaakt een structurele oplossing te vinden voor onze huisvesting met ingang van het nieuwe seizoen 2020-2021. Dit hebben we gevonden bij Het Krimpenhof Bowlingcentrum, hemelsbreed slechts 400 meter verwijderd van De Pannenkoe. Op de maandagavonden en op zaterdagen voor de KNSB competitie en de Chess Memorial kunnen we daar terecht. De eigenaar investeert in nieuwe tafels, verlichting en isolatie zodat we nagenoeg geen geluidsoverlast zullen hebben. Aldaar treffen we ook een uitstekende, gastvrije bar en ruimte voor analyse. We zullen daar onze ALV op de laatste maandag in augustus houden, zodat u dan ook kennis kunt maken met onze nieuwe speellocatie. Er is bij het Bowlingcentrum ruime gratis parkeergelegenheid. We worden met open armen ontvangen!

We danken Ewout en ons vaste team Wesley en Anne voor de prettige samenwerking en de uitstekende gastheer en vrouw rol die beiden laatstgenoemden vervulden.

Namens het bestuur
Peter Glissenaar

Hieronder een kleine intro van het Bowlingcentrum Krimpenhof. Het adres is Waardzicht 1, Krimpen aan den IJssel