Overlijden Jan ten Brinke

Slechts een paar weken geleden kregen we per mail een emailbericht van Jan waarin hij de ernst van zijn situatie verwoorde.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn longkanker terug is en wel in die mate dat er een reëele kans is van een spoedig overlijden. Om die reden meld ik me af als lid van de Krimpener schaakvereniging.

Op 11 september jl. berichte Harold van Dijk ons het overlijden van Jan. Jan is 6 jaar lid geweest van SV Krimpen en in deze 6 jaar hebben we Jan leren kennen als een leergierige schaker. Zijn betrokkenheid bij Schaakvereniging CSV is alom bekend.

We hebben Jan leren kennen als een innemende schaakvriend, maar helaas slechts van korte duur.

Het bestuur van de schaakvereniging Krimpen aan den IJssel wenst de familie sterkte toe, met onze oprechte deelneming.

Het bestuur van SV Krimpen