Spijkenisse 2 – K2

Een prima resultaat aan het einde van het seizoen: 5½ – 2½, geen enkel verlies.

Nadat donderdagavond 11 april Sliedrecht 2 van Hoeksche Waard 1 met 4½ – 3½ had gewonnen restte ons alleen nog de tweede plaats vasthouden door een overwinning te boeken. Gelukkig is dat ons gelukt met de originele bezetting van het team. Helaas Heeft Sliedrecht 2 in de laatste wedstrijd Robert van Rekom met een rating van 2024 als invaller gebruikt om de kans op de overwinning groter te maken.

Wij hebben dit jaar helaas tegen Sliedrecht de punten laten liggen en daardoor het kampioenschap niet meer kunnen behalen. Jammer, maar wellicht toch wel goed, omdat na promotie naar de 1eklasse je veel te sterke tegenstanders gaat ontmoeten. Laten we vooral genieten van een spannend seizoen waarin we een prima resultaat hebben behaald.

Deze wedstrijd trof Remko een zeer jeugdige Ansh Jakhari, die een prima tegenstand bood. Uiteindelijk kwam er een remise uit, waarmee Remko een prima resultaat in dit seizoen behaalde en als topscorer van 2eklasse C eindigde met 6 punten.

Thomas, die deze wedstrijd op bord 3 is gezet en ook nu weer een prima resultaat wist te behalen, een remise. Daarmee is hij op 5½ punt uitgekomen, een prima score.

Jan Sluiter, deze keer niet op bord 1 maar op bord 2 behaalde ook een remise en heeft totaal 4 punten behaald in 6 wedstrijden, prima dus.

David Berendsen heeft zich dit seizoen weer verder ontwikkeld en behaalde een prima overwinning Daarmee heeft hij 3½ punt behaald uit 6 wedstrijden.

Eduard heeft deze keer in een prima partij de winst weer eens behaald en is daarmee op 3 punten uitgekomen uit 7 wedstrijden. Ook Jos den Boer vijzelde deze wedstrijd zijn puntentotaal op door zijn overwinning en is ook op 3 punten uit 7 wedstrijden gekomen.

Dan mijn resultaat is door een remise ook op 3 punten uitgekomen, maar dan uit 5 wedstrijden.

Jan Buis heeft een keurig resultaat van 50% gehaald door met deze remise op 3 punten uit 6 wedstrijden te komen.

Al met al een prima seizoen met een prachtige wedstrijd tegen PASCAL, die we weliswaar met enig geluk hebben weten te winnen en waarmee we met vertrouwen de volgende wedstrijden hebben gespeeld en gewonnen.

Iedereen bedankt voor de geleverde prestaties en de teamgeest.

De eindstand

De persoonlijke resultaten