Trainingen

Er worden net als vorig seizoen trainingen georganiseerd. Er wordt getraind in 2 groepen, 1 groep voor leden met een rating boven de 1600 verzorgt door Harold van Dijk en 1 groep voor leden met een rating beneden 1600 verzorgt door Michel van Cappellen. De eerste drie trainingen zijn gepland op maandag 22 januari, maandag 19 februari en maandag 5 maart. De trainingen zullen plaatsvinden in 2 zalen in de Tuyter. De kosten zijn € 40,- per deelnemer voor een totaal van 5 trainingen voor de groep boven 1600. De kosten zijn € 15,- per deelnemer voor een totaal van 5 trainingen voor de groep onder de 1600. Deze deelname prijs dient ter dekking van de kosten. Minimaal aantal deelnemers per groep bedraagt 8 en maximaal 10. De overige 2 trainingen zullen plaatsvinden na het beëindigen van de interne competitie medio mei. Deze data worden zo spoedig mogelijk bekend gemaakt. Meldt u zo snel mogelijk aan bij Harold van Dijk (harold.van.dijk@hotmail.nl) of Michel van Cappellen (charousek@hotmail.com).