Lidmaatschap

Leuk dat je lid wilt worden van onze schaakvereniging! Als lid van Schaakvereniging Krimpen aan den IJssel kun je iedere maandagavond komen schaken in onze interne competitie. Je wordt aangemeld bij de Nederlandse schaakbond en de Rotterdamse Schaakbond (KNSB en RSB). Hierdoor kun je meedoen aan officiële wedstrijden. Dit is geen verplichting.

Contributie

Senioren
De contributie is vastgesteld op € 140,- voor het lidmaatschap van senior leden. Senior leden, zijn leden met een
geboortedatum voor 01-09-2003.

Gereduceerde contributies gelden voor:
- Ereleden, waarvoor de contributie op nihil is vastgesteld;
- Studenten met een voltijdse studie, waarvoor de contributie op € 90,- is vastgesteld;
- Dubbelleden, waarvoor de contributie op € 90,- is vastgesteld; dit zijn leden, die bij een andere schaakvereniging als hoofdlid staan
ingeschreven.

Junioren
De contributie is vastgesteld op € 90,- voor het lidmaatschap van junior leden. Junior leden, zijn leden met een geboortedatum na 31-08-2003. Gereduceerde contributies gelden voor Dubbelleden, waarvoor de contributie op € 57,50 is vastgesteld; dit zijn leden, die bij een andere schaakvereniging als hoofdlid staan ingeschreven.